مسافرت های تعطیلات با اجاره خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

مسافرت های تعطیلات با اجاره خودرو

 

 

همانطور که سفرآلامو از 50 کشور و 50 فرهنگ منحصر به فرد تشکیل شده است، تقسیم بازار قابل فهم است. ایجاد اتحادیۀ اروپا در اواسط دهه 90، عبور از مرزها را کاهش داد و یک ارز مشترک برای 19 کشور در منطقه سفرآلامو ایجاد کرد، هرچند موانع دیگری نیز باقی مانده است.

سفرآلامو، افسر ارشد فروش در سفرآلامو، ارائه دهنده سیستم های اجاره خودرو سیستم های حمل و نقل، می گوید: این تقسیم بندی خدمات طبقه بندی اجاره ماشین را به ویژه در بازار بازار آزاد، که مارک های مستقل بیشتر از کسب و کارشان کسب می کنند، ارائه می دهد.

مشابه سفرآلامو، سایت های مقیاس بزرگ سفر مانند سفرآلامو و همچنین رنت ماشین  موتورهای رزرو مانند سفرآلامو، عمدهترین تامین کنندگان اجاره اتومبیل و مارک های مستقل بزرگ را جمع می کنند.

اما مدل از آنجا متفاوت است – از شرکت های اجاره ماشین  که کارکنان سایر وسایل نقلیه شرکت ها و مدیران / کارگزار سایت مانند سفرآلامو.com، به تعداد زیادی سایت های بازار خاص که ترافیک برای شرکت های با ناوگان کوچک و سطح پایه بیشتر اتوماسیون. سفرآلامومی گوید: “کانال های بسیاری وجود دارد که در حال تلاش برای ضبط این پاکت نامه است.”

اجاره خودرو

 

سفرآلامومی گوید رابطه روابط کارگزاران با شرکت های اجاره ای، به خصوص در انتهای کوچک، اغلب فاقد ساختار و نظارت بر یک سیستم حق رای یا وابسته است. تحویل رزرو کرایه ماشین به شرکت مستقل اجاره ای ممکن است منجر به نقل قول قیمت ناسازگار شود، شرایط و شرایط نامناسب و یا حتی رزرو غیرمجاز را منجر شود. سفرآلامومی گوید: “شما دارای نقاط بالقوه زیادی است.”

در حالی که مسافرت های تعطیلات ممکن است با یک سرویس مشتری خالص در معامله معامله گر قرار گیرند، قیمت یک انگیزه اصلی است – به طوری که آنها همچنان به عقب می روند. سفرآلامومی گوید: به عنوان یک نتیجه، “کارگزاران بزرگتر می بینند که قیمت در معرض تهدید قرار دارد و قیمت را کاهش می دهد.”

“من نمی توانم زمان 20 سال گذشته در اروپا را بخاطر بیاورم که یک شرکت اجاره ای نمی گوید که قیمت آن تحت فشار نیست”، کوه





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: